Vážení zákazníci, srdečně Vás zveme do naší prodejny, která je plně v provozu i se servisem kol a koloběžek.

Jak nakupovat

 

Jak objednat zboží

Vybrané zboží vložte do košíku. Až budete mít vloženo vše, doplňte fakturační a dodací údaje, zvolte způsob dopravy a platby a odešlete. Shrnutí objednávky vám dorazí hned po jejím odeslání na uvedený e-mail.

Na e-mail posíláme průběžné info, abyste věděli, co se s vaší objednávkou děje. Kdybyste potřebovali cokoliv řešit nebo upravit - napište nám nebo zavolejte, vítáme osobní komunikaci.

Doprava / poštovné

  • Osobní odběr v Brně na prodejně -  ZDARMA
  • PPL (Geis) - 100 Kč
  • Pokud zvolíte platbu na dobírku, připlatíte si 30 Kč.

Dopravu máte ZDARMA pro všechny objednávky nad 1500 Kč.

 

Osobní odběr na prodejně
Pokud si zboží objednáte a vyzvednete u nás na prodejně, je to zdarma a navíc máte možnost s námi podebatovat a vidět, jak to děláme. Pokud je zboží objednané na našem e-shopu ve stavu skladem, bude nachystané k vyzvednutí na prodejně zpavidla následující den. Samozřejmě si počkejte na e-mail či zavolání, které potvrdí, že zboží je už připravené!

PPL - sledování zásilky
Pokud zvolíte přepravní službu PPL, kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu od PPL. Na www.ppl.cz na hlavní stránce pod logem PPL "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY" je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. 

Před doručením Vám PPL zašle sms i email.

Geis - používáme okrajově, zejména pro nadměrné zásilky

 

Platba

Zvolte si dle toho, jaký způsob platby je vám nejpohodlnější:

  • Hotově nebo platební kartou - při osobním převzetí u nás na prodejně
  • Online platební bránou - po odeslání objednávky jste ihned přesměrováni na platební terminál, kde zaplatíte a nemusíte už dál na nic myslet.
  • Platba dobírkou - zaplatíte při doručení dopravcem
  • Bankovním převodem - číslo našeho účtu je 107-7104310267/0100. Platební údaje vám dorazí automaticky e-mailem po odeslání objednávky. Zboží odesíláme hned, jak platba dorazí k nám.

 

Vrácení / výměna zboží (21 dní)

Objednané zboží není takové, jaké jste čekali? Potom můžete se zbožím navštívit naši prodejnu na Rokytově ulici v Brně (Rokytova 26a), nebo nám ho jednoduše pošlete zpátky…

  • nepoužité/nenošené
  • s původními visačkami, v původním obalu
  • s přiloženým dopisem, kde prosím uveďte č. objednávky, za jaké zboží chcete případně to nevyhovující vyměnit, číslo účtu pro vrácení peněz
  • prosba - NE na dobírku

…na adresu:

DAKO SPORT
Rokytova 26a
615 00 Brno-Židenice

Zákon přiznává spotřebiteli lhůtu na vrácení zboží 14 dní od zakoupení. Od nás máte dárek - lhůtu na vrácení prodlužujeme na 21 dní.

Zákon říká, že my máme na zpracování 30 dnů, snažíme se vše zpracovat v co nejkratším čase, abyste si své peníze mohli užít vhodněji co nejdříve.

 

Reklamace zboží

Pokud je zboží vadné, pošlete jej zpět (prosíme NE na dobírku)
K zásilce přidejte průvodní dopis (číslo objednávky, čím je zboží vadné, číslo účtu pro vrácení peněz) a opět zasílejte na adresu naší prodejny:

DAKO SPORT
Rokytova 26a
615 00 Brno-Židenice

Opět se budeme snažit v co nejkratším čase - nejpozději do 30 dnů vyřídíme, vyměníme nebo vám vrátíme peníze zpátky. 

 

Obchodní podmínky

Pro více informací si přečtěte naše obchodní podmínky.

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení