Jak nakupovat

 

Jak objednat zboží

Vybrané zboží vložte do košíku. Až budete mít vloženo vše, doplňte fakturační a dodací údaje, zvolte způsob dopravy a platby a odešlete. Shrnutí objednávky vám dorazí hned po jejím odeslání na uvedený e-mail.

Na e-mail posíláme průběžné info, abyste věděli, co se s vaší objednávkou děje. Kdybyste potřebovali cokoliv řešit nebo upravit - napište nám nebo zavolejte, vítáme osobní komunikaci.

Doprava / poštovné

  • Osobní odběr v Brně na prodejně -  ZDARMA
  • PPL (Geis) - 100 Kč
  • Pokud zvolíte platbu na dobírku, připlatíte si 30 Kč.

Dopravu máte ZDARMA pro všechny objednávky nad 1500 Kč.

 

Osobní odběr na prodejně
Pokud si zboží objednáte a vyzvednete u nás na prodejně, je to zdarma a navíc máte možnost s námi podebatovat a vidět, jak to děláme. Pokud je zboží objednané na našem e-shopu ve stavu skladem, bude nachystané k vyzvednutí na prodejně vždy nejpozději následující den. Samozřejmě si počkejte na e-mail či zavolání, které potvrdí, že zboží je už připravené!

PPL - sledování zásilky
Pokud zvolíte přepravní službu PPL, kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu od PPL. Na www.ppl.cz na hlavní stránce pod logem PPL "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY" je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. 

Před doručením Vám PPL zašle sms i email.

Geis - používáme okrajově, zejména pro nadměrné zásilky

 

Platba

Zvolte si dle toho, jaký způsob platby je vám nejpohodlnější:

  • Hotově nebo platební kartou - při osobním převzetí u nás na prodejně
  • Online platební bránou - po odeslání objednávky jste ihned přesměrováni na platební terminál, kde zaplatíte a nemusíte už dál na nic myslet.
  • Platba dobírkou - zaplatíte při doručení dopravcem
  • Bankovním převodem - číslo našeho účtu je 107-7104310267/0100. Platební údaje vám dorazí automaticky e-mailem po odeslání objednávky. Zboží odesíláme hned, jak platba dorazí k nám.

 

Vrácení / výměna zboží (21 dní)

Objednané zboží není takové, jaké jste čekali? Potom můžete se zbožím navštívit naši prodejnu na Rokytově ulici v Brně (Rokytova 26a), nebo nám ho jednoduše pošlete zpátky…

  • nepoužité/nenošené
  • s původními visačkami, v původním obalu
  • s přiloženým dopisem, kde prosím uveďte č. objednávky, za jaké zboží chcete případně to nevyhovující vyměnit, číslo účtu pro vrácení peněz
  • prosba - NE na dobírku

…na adresu:

DAKO SPORT
Rokytova 26a
615 00 Brno-Židenice

Zákon přiznává spotřebiteli lhůtu na vrácení zboží 14 dní od zakoupení. Od nás máte dárek - lhůtu na vrácení prodlužujeme na 21 dní.

Zákon říká, že my máme na zpracování 30 dnů, snažíme se vše zpracovat v co nejkratším čase, abyste si své peníze mohli užít vhodněji co nejdříve.

 

Reklamace zboží

Pokud je zboží vadné, pošlete jej zpět (prosíme NE na dobírku)
K zásilce přidejte průvodní dopis (číslo objednávky, čím je zboží vadné, číslo účtu pro vrácení peněz) a opět zasílejte na adresu naší prodejny:

DAKO SPORT
Rokytova 26a
615 00 Brno-Židenice

Opět se budeme snažit v co nejkratším čase - nejpozději do 30 dnů vyřídíme, vyměníme nebo vám vrátíme peníze zpátky. 

 

Obchodní podmínky

Pro více informací si přečtěte naše obchodní podmínky.