Vážení zákazníci, srdečně Vás zveme - využijte možnosti osobního vyzvednutí objednávek v naší kamenné prodejně. V provozu je i půjčovna a servis lyží včetně běžek, servis kol. Do odvolání fungujeme přes naše výdejní okénko po-pá 9-17 hod. Případné dotazy tel. 737 205 745. Děkujeme za Váš nákup, ať Vás sportování s námi baví :-). DS

Pánské kolo Kross Esker 4.0

Kód: KREK4Z28X20M003099 KREK4Z28X21M003100 Zvolte variantu
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Kross
ZdarmaZdarma ZdarmaZdarma ZdarmaZdarma
KREK4Z28X21M003100 Esker 4.0 L zielony czarny połysk g
28 990 Kč / ks 23 958,68 Kč bez DPH
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Velikost rámu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

Ocelové kolo je klasika a podle našeho názoru jeden z nejlepších materiálů pro výrobu jedinečné štěrkové cesty. Proto byl náš štěrk KROSS Esker 4.0 vytvořen pro všechny, kteří hledají něco odolného a především stylového. Mimochodem, vědí, že bikepacking není výstřelek, ale stav mysli. KROSS Esker 4.0 byl vytvořen, aby vám pomohl dostat se do cíle bezpečně a pohodlně. Bez ohledu na to, zda se jedná o cílovou čáru závodů, jako je Wisła 1200, nebo o jednoduché dobrodružství do neznáma.

KROSS Esker 4.0 v roce 2021 je pokračováním myšlenek, které nás vedly při navrhování předchozích modelů tohoto motocyklu. Je to nový, odolnější lak a stejně dobře promyšlený pohon. Vylepšili jsme také mnoho malých, neviditelných detailů, které zlepší váš jízdní komfort na jakémkoli typu povrchu. Jsme si jisti, že nová verze tohoto motocyklu bude stejně - nebo ještě zábavnější než předchozí roky.

Daleko od civilizace

Když jsme začali s designováním, dali jsme si za cíl vytvořit kolo, které sahá až ke klasice a zároveň takové, které se nebojí moderních řešení. Proto jsme k sestavení rámu a vidlice vybrali ocel Cro-Mo. Tato surovina umožňuje mnohem lepší tlumení vibrací. Ocel nám díky své odolnosti a odolnosti proti poškození umožnila namontovat řadu montážních otvorů pro láhev s vodou, nosič zavazadel nebo kufry. Lze je umístit téměř kamkoli na rám nebo vidličku, aniž bychom se obávali poškození rámu, který jsme namalovali stylovou khaki barvou. Abychom zajistili trvanlivost lakování, rozhodli jsme se pro práškové lakování.

Osvědčené příslušenství

Jako příslušenství jsme použili silniční skupinu Shimano Tiagra v KROSS ESKER doplněnou mechanickými kotoučovými brzdami  TRP Spyre-C . Také jsme se rozhodli použít kliku FSA Omega s ložisky vnějšího středového složení, abychom usnadnili údržbu pohonu a ještě efektivněji přenesli vaši sílu do pohonu. Kotoučové brzdy TRP Spyre-C zajišťují krátkou brzdnou dráhu a díky mechanické konstrukci třmenu není v případě poruchy na silnici nutná žádná složitá údržba. Pro výrobu kol jsme zvolili 28palcové ráfky WTB ASYM, které jsme zvolili na nábojích Shimano Deore M6000. Ráfky jsou přizpůsobeny bezdušovému systému. Na druhé straně jsou pneumatiky  WTB Resolute o šířce 42 milimetrů. Je zodpovědný za pohodlnou jízdu i na nejdelších trasáchSedlo WTB Sport Volt.

Rám a vidlice

POVRCHOVÁ ÚPRAVA LESK
MATERIÁL RÁMU OCEL
VIDLIČKA CROMO OCEL
CESTOVÁNÍ VIDLIČKOU NEDOSTATEK
ZADNÍ ŠOK NEDOSTATEK
ZDVIH ZADNÍHO TLUMIČE NEDOSTATEK

Řídit

PŘEDNÍ PŘEHAZOVAČ SHIMANO TIAGRA 4700
ZADNÍ MĚNIČ SHIMANO TIAGRA 4700
ŘAZENÍ SHIMANO TIAGRA 4700
KLIKA FSA OMEGA
KRAJKA 46T-36T / 175MM
KAZETA / VOLNOBĚH SHIMANO HG500
ROZSAH KAZET / VOLNOBĚŽEK 11-34T
POČET ZAŘÍZENÍ DVACET
SEDLO FSA MEGAEXO BB-4000
ŘETĚZ SHIMANO HG54

Kola

PŘEDNÍ NÁBOJ SHIMANO DEORE M6000
ZADNÍ NÁBOJ SHIMANO DEORE M6000
RÁFKY WTB ASYM IP23 TCS
PNEUMATIKY WTB RESOLUTE 700X42C COMP
PAPRSKY SAPIM
BRADAVKY MOSAZ

Brzdy

PŘEDNÍ BRZDA TRP SPYRE-C
ZADNÍ BRZDA TRP SPYRE-C
BRZDOVÉ PÁKY SHIMANO TIAGRA 4700
BRZDOVÉ KOTOUČE SHIMANO RT30 (160)

Součásti

VOLANT HLINÍK 440 MM 31.8
STONEK HLINÍK 90MM / 31.8
SEDLO WTB VOLT SPORT
SEATPOST HLINÍK 27,2 X 350
ŘÍZENÍ FSA T-848
GRIPY FIZIK TERRA MICROTEX

Doplňkové parametry

Kategorie: Jízdní kola
Záruka: 2 roky
Barva: zelená
Odpružení: Přední vidlice
Průměr kol: 28"
Rok: 2021
Velikost rámu: M, L

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: